2 de maig del 2012

8è premi

La Noe de Me dicen noe de  m'han concedit el meu 8è premi !!
Noe de  Me dicen noe me ha concedido mi 8º premio !!

Muchas gracias guapa!! 

L'he de passar a 5 blogs que tinguin menys de 200 seguidors així que el passo a :
Tengo que pasar este premio a 5 blogs que tengan menos de 200 seguidores asi que lo passo a:

P@tRi ARt
 
Passeu a veure els tresorets que fan, no tenen desperdici!
Pasad a ver los tesoritos que hacen, no tienen desperdicio!

Petonets i besitos!!


5 comentaris:

  1. Ohh! Quina il·lusió ^^ Ho publicaré en la meua pròxima entrada. Moltíssimes gràcies per enrecordar-te del meu blog :)
    Petonets!
    Lidón (artCugat)

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies!!!!
    Al proper post l'ensenyo!!

    i per cert, el teu blog está genial! ja estic seguin-te :)
    una abraçadaaaaaaa

    ResponElimina
  3. Ostres moltes gràcies per pensar en mi! El dilluns em poso a fer un post sobre això! Gràcies de veritat!

    ResponElimina
  4. jooooo muchiiiismas gracias Angels por acordarte de mi!!! me lo llevo a mi blog y voy a visitar a las otras afortunadas que creo que no conozco a ninguna, jejejejeje.....

    Besotes y muchiiiisimas gracias

    ResponElimina
  5. Felicidades!!!Por el premio,te sigo y te invito a visitarme http://dtodolodemas.blogspot.com/ Mil Besos.

    ResponElimina